רב מכר

רב מכר


מחיר משלוח: חינם!


89
79

למה קונים אצלנו
אחריות
משלוח מהיר
שירות מכל הלב

יש לכם עסק עצמאי? מקצוענים בניהול עסקי? משיקים מוצר חדש ורוצים למכור אותו? "רב מכר," ספרו של המומחה ליזמות, ניהול ושיטות מכירה, יאיר שיינפלד.
    אם אתה יזם, או את מנהלת, איש מכירות או מנהלת מרחב קמעונאי באחת הרשתות, וגם אם אתם רק מחפשים כלים לניהול נכון יותר של חייכם האישיים למול חזונכם - כל אחד מכם יוכל ללמוד משהו מועיל מספרו הראשון של יאיר שיינפלד, העוסק ביזמות, בניהול ובאמנות המכירה.
     אפשר ללמוד מן הספר איך לנהל עובדים, להתכונן לראיון עבודה מכריע, לשמור על המיקוד העסקי שלך, להקים מועצת "חכמים" שתסייע לך לשמור על העסק שלך, אפשר גם להכיר דרכו שיטות מכירה מעולות ועקרונות מכירה מוכחים.
     "יכולת השפעה על אנשים אינה עניין מאגי או מתת אל, זהו בסך הכול מערך מיומנויות טכניות נרכש, שכמעט כול אחד יכול ללמוד. מרגע שאתה רוכש את כלי ההשפעה האלה, אתה משול לאדם שאוחז בסכין. אתה יכול להשתמש בו למטרות חיוביות, ואתה יכול להשתמש בו באופן איום ונורא. הבחירה בידך."
     לתפיסתו, לכל אחד מאיתנו יש מערכת ערכים ואמונות אינדיווידואלית וייחודית, המאפשר לנו לתפוס את העולם שסביבנו באופן הייחודי רק לנו, משמשת לנו כלי אישי לפרשנות סובייקטיבית של אירועים ומדריכה אותנו כיצד לנהוג במצבי חיים שונים.
     שיינפלד מלמד בספרו כיצד ניתן לתפעל את המערכת הזאת, באמצעות 'כפתורי הפעלה' רגשיים, ולהניע את האדם המופעל באמצעותם לפעולה.
     הוא מרחיב על האופן יצירתה של 'כימיה' בין איש מכירות לבין לקוח, הצגה אפקטיבית של המוצר, טיפול בהתנגדויות שאלות סגירה, שיטת המכירה הטלפונית ועוד.
     ספרו המרתק מתפרש על עקרונות הניהול בכלל, וניהול המכירות בפרט, שגרות הניהול, שימוש בכוחה של הקבוצה להנעת היחיד, ניהול חווית הלקוח במרחב הקמעונאי ועוד.  
Coi בניית אתרים
0
דף הבית
המוצר התווסף לסל בהצלחה!
המשך בקניות עבור לקופה